Vzor formuláře pro uplatnění reklamace
(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).
Adresát (prodávající):
Internetový obchod / Vše-pro-domov.cz
Provozovatel / Jana Boušková
se sídlem / Jarovská 437, 252 45 Ohrobec
identifikační číslo / 74994069
Spotřebitel (zákazník):
Jméno a příjmení:
Adresa:
Telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Mnou zakoupený produkt vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ).
1./ Datum objednání:
2./ Datum obdržení:
3./ Číslo objednávky:
4./ Jméno a příjmení spotřebitele:
5./ Adresa spotřebitele:
6./ Email:
7./ Telefon:
V , dne
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
1./ Faktura za objednané zboží č.
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.